Hengebroprosjektet


Nok en gang har det vært dugnad på "Hengebroprosjektet" Torsdagen som var klemte den samme gjengen (+ noen nye) til igjen. Denne gangen på Tveito siden, vi fjernet også her trær og kvister men også søppel og annet lurt. Resultatet kan dere se selv. Det er imponerende hva en gruppe mennesker kan få til på noen timer. Personlig syntes jeg det ble veldig pent der, også er det spennende å grave frem noe som har vært skjult i lengre tid.

Før jeg presenterer noen bilder vil jeg informere om at det kommende torsdag altså 29/8 også vil være en dugnad men denne gangen skal vi dele oss i to. En gruppe på Svaddesiden mens den andre gruppen skal være på Tveitosiden. Det er litt søppel og kvist som skal bort og det tar ikke mange timene. Vi avslutter med pizza og brus, alle er velkommen for å se og ikke minst få en liten takk for innsatsen så langt. Jeg stiller som vanlig med bil, henger og motorsag.

Vel møtt og tusen takk for innsatsen til alle sammen, enten de sitter på facebook og klikker liker eller rydder kvist, følger opp i media eller annet lurt så er innsatsen verdsatt. Her en link til en side på Radio Rjukan som de har laget også: vi fikk også god oppmerksomhet i RA på torsdagen som var.

På tampen vil jeg rette en stor takk til Morten Engh, Ole Jon Tveito og Steinar Miland som kom innom for å se og ikke minst bli informert om prosjektet. Svært nyttige støttespiller å ha med seg.

Med vennlig hilsen Bjørn m/venner.

Kommentarer

Populære innlegg

UNESCOs sekretariat innstiller på verdensarv for Rjukan og Notodden

Alt om verdensarvsøknaden

Sol og blide fjes på jubileumscruise